Obchod pěkně vypekl zákazníky
Jedna z populárních akcí, kterou si oblíbilo mnoho Čechů, je u konce. Konkrétní obchodní společnost se rozhodla ukončit program sběru bodů za nákupy, jež byly výměnou za různé odměny. Do konce října je možné ještě využít nasbírané body a získat za ně slevy. Počínaje novým rokem už nasbírané body ztratí svou hodnotu.

,,Pro zákazníky připravujeme mnoho zajímavých novinek, o kterých budeme včas informovat. Aby byl přechod na nové fungování klubu pro zákazníky co nejpohodlnější, přicházíme s touto věrnostní akcí, ve které od nás za své dosavadní body dostanou slevová zvýhodnění a získají přístup k lákavým akčním nabídkám,” prohlásila vedoucí marketingového oddělení řetězce Lucie Průšová.

Billa chystá změnu
BILLA rekonstruuje svůj věrnostní program. Body, které zákazníci nasbírali, budou platné jen do konce prosince. Pro jejich využití je stanoven termín do konce října. Je stále otázkou, jakým způsobem řetězec věrnostní program přepracuje. V rámci změn získají členové klubu los za každých nasbíraných 50 bodů. ,,Jaká odměna bude za body poskytnuta, se zákazníci dozvědí okamžitě po rozbalení losu. Losy jsou dostupné na pokladnách s obsluhou, avšak u samoobslužných pokladen je potřeba požádat obsluhu před ukončením nákupu,” sdělila tisková mluvčí Dana Bratánková.

Lidé jsou rozzuření
Mnoho svých zákazníků si ale Billa pořádně rozohnila. Lidé si stěžují na to, že si pracně zakládali kartu, na kterou sbírali body, které nakonec propadnou. Tohle je vrchol. ,,Tohle je šílené, ostuda obchodu,” napsala paní Lenka. ,,Ať si to strčí někam. Nejdřív nás nutí mít kartičku, jinak bychom neměli žádnou slevu, a teď zase není třeba, trapáci,” dodal pan Jan.
Důležité odkazy: