Action, NKD a Tedi drtí tuzemský trh nízkými cenami. České firmy mohou zavírat, tohle je konec českých podnikatelů

Action, NKD a Tedi drtí tuzemský trh nízkými cenami
Napsal/aIvana
Zveřejněno dne:
KategorieNakupování

Oblíbené řetězce, které minulý rok vstoupily na náš trh, se ujaly velmi dobře. Lidé si nakupování v těchto obchodech oblíbili a začali tam nakupovat ve velkém. S tím teď mají problémy české obchody, které přicházejí o zákazníky.

Action, Tedi a NKD. Tři nejnovější obchody, které minulý rok expandovaly na našem trhu. Nikdo si před rokem nedokázal představit, že se ve světě tak rozšíří. Například holandský Action otevírá nové pobočky a lidé jsou nadšení. Ceny jsou natolik nízké, že už se jim nevyplatí chodit ani do českých obchodů a drogerií. Například sprchový gel, který v drogerii koupíme za 99 korun, v tomto holandském obchodě seženeme za 59 korun. A to mnohem větší a kvalitnější balení.

Drtí tuzemský trh nízkými cenami

Ceny v těchto obchodech jsou opravdu přijatelné a mohou si zde nakupovat i sociálně slabší skupiny lidí. Německý NKD prodává oblečení a doplňky do domácnosti. I zde jsou ceny naprosto směšné a české obchody by se měly stydět. Kvalita oblečení je průměrná a lidé jsou nadšení. O to více je těší různé slevové benefity, které na ně během nakupování čekají.

Další, kdo expandoval na českém trhu teprve minulý rok, je německý řetězec Tedi. Velká prodejna, která nabízí zboží všeho druhu je dostupná opravdu pro všechny. V tomto obchodě najdeme domácí potřeby, oblečení, papírenský sortiment, koupelnové doplňky a jiné doplňky do domácnosti. Ceny jsou přijatelné a lidé se rozhodli, že budou nakupovat jenom tady.

České firmy mohou zavírat

Jak se ukázalo, české firmy mohou zavírat. Lidé k nim nechtějí chodit a někteří dokonce srovnávají ceny s těmito zahraničními obchodníky. V porovnání mohou v těchto obchodech ušetřit až 1000 korun na jeden nákup. Tuzemští podnikatelé se nestačí divit a bojí se toho, že je to jejich konec. Oni sami nejsou schopni ceny nastavit tak nízko, aby k sobě přilákali nové klienty. Zahraniční firmy to vědí a rozhodli se naše podnikatele zničit.

Foto Depositphotos